Na vaše spletno mesto, kakor na spletna mesta ostalih podjetij, vsak dan zaide veliko število ljudi, ki zgolj raziskujejo ali »surfajo« po spletu. Vsak izmed njih sicer gotovo ne pomeni novega kupca, so pa z obiskom vaše spletne strani izkazali zanimanje za vaše podjetje, izdelke oziroma storitve, ki jih nudite. Kako poskrbeti, da vam takšni potencialni kupci ne spolzijo skozi prste in da jih prepričate, da je vaše podjetje prava izbira?
En obisk spletnega mesta navadno ni dovolj za to, da obiskovalce spleta prepričate v nakup. Vsakdo izmed nas je že kdaj na spletu iskal določen izdelek in pred nakupom je večina najverjetneje pogledala vsaj nekaj spletnih strani, da je na tak način raziskala obstoječo ponudbo in cene. Tako pač deluje sodobni potrošnik, ki si lahko podoben izdelek, kot ga ponuja vaše podjetje, nenazadnje naroči iz Japonske ali Amerike. Možnosti so neomejene. Zato mora vas kot ponudnika skrbeti oziroma zanimati predvsem eno – kako takšne enkratne obiskovalce ponovno pripeljati nazaj na vašo spletno stran? Google je tudi v tem primeru ponudil izjemno orodje – remarketing oziroma ponovno trženje.
S prilagojenimi oglasi tako dosegate vse tiste, ki so gledali vaše produkte, a se za sam nakup niso odločili. Tako lahko ugotovite, kje so naleteli na oviro (morda pri načinu plačila, dostavi ipd.) in jim v njim prilagojenem oglasu ponudite izdelek in rešitev medtem, ko brskajo drugod, morda ravno po straneh vaše konkurence. Ponovno trženje je mogočno orodje, ki se ga da zares izkoristiti in velik delež obiskovalcev spremeniti v zveste kupce.