Hashtag ali pogovorno haštag je oznaka, ki pomaga kategorizirati objave, tvite in druge vsebine. Uporabnikom omogoča, da najdejo, sledijo in komunicirajo z objavami, povezanimi z določeno temo ali trendom. Poglejmo osnove hashtagov in kako vam lahko pomagajo pri gradnji vaše spletne prisotnosti. Kaj je hashtag? Hashtag je sestavljen iz besede ali besedne zveze, pred katero…
Na vaše spletno mesto, kakor na spletna mesta ostalih podjetij, vsak dan zaide veliko število ljudi, ki zgolj raziskujejo ali »surfajo« po spletu. Vsak izmed njih sicer gotovo ne pomeni novega kupca, so pa z obiskom vaše spletne strani izkazali zanimanje za vaše podjetje, izdelke oziroma storitve, ki jih nudite. Kako poskrbeti, da vam takšni…
Remarketing oziroma ponovno oglaševanje je tisto, kar dela prikazno oglaševanje še inovativnejše, pametnejše, uspešnejše in še lažje merljivo. V osnovi remarketing pomeni doseganje zainteresiranih uporabnikov oziroma obiskovalcev vaše spletne strani s pravim sporočilom, medtem ko le-ti brskajo po drugih spletnih mestih. Po razkritju tega inovativnega načina oglaševanja, se je število uporabe ponovnega oglaševanja že v prvem…