Z remarketingom do učinkovitejšega in uspešnejšega oglaševanja
| Članek je bil prebran 1.949 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Remarketing oziroma ponovno oglaševanje je tisto, kar dela prikazno oglaševanje še inovativnejše, pametnejše, uspešnejše in še lažje merljivo. V osnovi remarketing pomeni doseganje zainteresiranih uporabnikov oziroma obiskovalcev vaše spletne strani s pravim sporočilom, medtem ko le-ti brskajo po drugih spletnih mestih.

Moški in logotipiPo razkritju tega inovativnega načina oglaševanja, se je število uporabe ponovnega oglaševanja že v prvem četrtletju po izdajo zvišalo za več kakor 110%. O smiselnosti in uspešnosti uporabe ponovnega trženja oziroma remarketinga pričajo tudi številne tako imenovane zgodbe o uspehu. Podjetje Yankee Candle je tako na primer z remarketingom ponovno pritegnilo pozornost kupcev ter povečajo konverzijo za kar 600%, ceno le te pa s tem kar prepolovilo. Oglaševalci morajo danes tako nenehno slediti inovacijam in novim možnostim, ki jih ponuja splet in razvoj spletnih orodij. V času od nastanka pa do danes je tudi remarketing doživel razvoj, izboljšali pa so tudi algoritem, na podlagi katerega v realnem času skušajo določiti, koliko bi bilo potrebno plačati za posamezen prikaz, da bi se kar se da povečala verjetnost za uporabnikov klik na vaš oglas. Ker ima Googlovo prikazno omrežje nekakšen primat, iz tega sledi, da je moč s funkcijo ponovnega trženja dosegati večje število potencialnih kupcev.

Podjetja, ki se odločijo za ponovno trženje, pričajo o bistveno povečanem prihodku, kar lahko pripišejo prikazovanju oglasov za ponovno trženje. Raziskave celo kažejo, da je moč z oglasi za ponovno trženje zaslužiti kar dvakrat več kakor z drugimi prikaznimi oglasi. Ponovno trženje oziroma remarketing je tako za oglaševalce več kakor odlično orodje, da z njim dosežejo vse tiste, ki jih prvič niso uspeli prepričati v nakup.

© 30. 04. 2025 - Felis.si. Oglaševanje.