Digitalni marketing brez dobrega in učinkovito zastavljenega e-mail marketinga danes najbrž nihče več ne jemlje povsem resno. E-mail marketing je namreč v zadnjih letih postal vse pomembnejši del oglaševanja na spletu, čeprav številna podjetja in blagovne znamke na tem področju še vedno zamujajo svojo veliko poslovno priložnost. Ne glede na to, pa se v zadnjih letih stvari počasi premikajo tudi pri nas, saj se vse več strokovnjakov za digitalni marketing povsem nedvoumno zaveda, da brez dobro premišljenega in zastavljenega e-mail marketinga danes pravzaprav več ne gre. To dejstvo podpirajo tudi številne raziskave, tudi povsem nedavne, ki so se osredotočale na različne panoge in pri tem skušale izluščiti trende za v prihodnje na področju e-mail in digitalnega marketinga nasploh.
Raziskave vse po vrsti kažejo, da je e-mail marketing ključen za uspešno spletno trženje. Pri tem pa vse raziskave hkrati opozarjajo, da ima e-mail marketing svojo težo in osrednjo vlogo le, v kolikor se ga lotite zares preudarno, načrtovano, kakovostno in konsistentno. To pomeni, da objave načrtujete vnaprej, vanje vključujete relevantno in pomembno vsebino in da med vsemi tovrstnimi e-mail sporočili izstopate, da vas uporabnik dejansko prebira in da vaš trud ne gre v smetnjak. E-mail marketing mnogi dolgo časa niso razumeli kot enega izmed osrednjih kanalov, preko katerega je mogoče na spletno stran pripeljati več potencialnih strank. Z leti pa postaja jasno, da je e-mail marketing pravzaprav eden najbolj neposrednih in vsebinsko zapolnjenih načinov doseganja uporabnikov, ki so vam že zaupali svoj e-mail naslov (npr. na vaši spletni strani). E-mail marketing pomeni e-novice, ki jih želite sporočiti vsem, ki prejemajo vaša elektronska sporočila in bi utegnile biti zanje relevantne. E-novice običajno obsegajo akcije, popuste, nagradne igre, vse pogosteje pa tudi zanimive informacijse, novosti, ponudbo, itd.
Ker je e-mail marketing vse prej kakor lahka naloga, je pomembno, da se tega lotimo na pravi način, sicer sta naš trud, čas in denar vržena stran. Če sami ne vemo, kako bi se zadeve lotili, je bolje delo prepustiti strokovnjakov. Eden izmed takšnih strokovnjakov za digitalni marketing je agencija W3B, ki se zaveda, da dober e-mail marketing ni samo redno pošiljanje popustov in akcij, ampak je veliko, veliko kompleksnejši in zapleten.
Preberite si tudi o optimizaciji za iskalnike!