Optimizacija za iskalnike je ključen sestavni del vsake uspešne marketinške strategije. Optimizacije se mnoge digitalne oglaševalske agencije poslužujejo za pospeševanje prodaje in gradnje preferenc. Vse pogosteje se optimizacija vključuje tudi v druge korake procesa nakupnega odločanja kupca. Optimizacija je tako pomemben del gradnje prepoznavnosti, vzpostavljanja lojalnosti in opravljanja nakupa.
Najbrž vam kot lastnikom spletne strani ni povsem vseeno, kakšen obisk prihaja na vašo spletno stran. V prvem planu mora biti zato gradnja relevantnega obiska. Najprej se mora spletna stran pojavljati na prvi strani zadetkov, zato da vas potrošniki sploh lahko najdejo. Če vas na prvi strani ni, potem v veliki meri lahko rečemo, da na spletu niste prisotni kot bi morali biti. Spletni iskalniki so vstopna točka v splet, zato je pomembno, kje med zadetki se izpiše vaša blagovna znamka ali podjetje. Namen optimizacije je, da uporabniku, ki na spletu išče raznolike informacije, v pravem trenutku postrežemo s pravo vsebino. To je edini pravi način, da na svoje spletno mesto pritegnete prave ljudi – torej tiste, ki jih vaša ponudba izdelkov ali storitev tudi zares zanima.
Iskalnikom moramo torej olajšati dostop do spletne strani – to pomeni, da stran tehnično optimiziramo in jo naredimo kar se da iskalniku prijazno. Spletna stran je zanimiva in kvalitetna, če uporabniku nudi kvalitetne vsebine in vsebinsko zadovolji pričakovanja uporabnikov. V te namene se izvaja vsebinska optimizacija spletnih strani. Ker se pravila, po katerih iskalniki rangirajo oziroma razvrščajo spletne strani, nenehno spreminjajo, je potrebno spletne strani tudi nenehno prilagajati, posodabljati, spreminjati, skratka mesečno optimizirati.